27 Aralık 2014 Cumartesi

Yurtdışı alışverişi

 Hangi kadın alışverişi sevmez ki?Bıraksalar saatlerce dolanırız mağaza mağaza.
  Şahsen ben pek sevmiyorum saatlerce gezmeyi boğuluyorum, sıkılıyorum.Bu yüzden internet alışverişi vazgeçilmezim.Bir çok Türk siteden alışveriş yaptım, ufak tefek hatalar elbet oluyor ama çok sorun yaşadığım bir şey olmadı bugüne kadar.
  Geçen ay balköpüğü.com Gizem hanıma güvenip çinden ilk alışverişimi aliexpressden yaptım.Fiyatlar oldukça makul Türkiyedeki fiyatlarla hemen hemen aynı yada daha düşük.Mont ve çanta sipariş ettim ancak bir kaç gün sonra bana maille ulaşıp montu satıcı güvensizliğinden dolayı iptal ettiklerini çantayıda satıcını henüz onaylamadığı için beklettiklerini yazmışlar.Tabi bende bir hayal kırıklığı.Çinden alışveriş böyle olur diyerekten pişmanlıklar.Neyse bu bir ay içinde unuttum giiti çantayı taa kii hafta içi kapım çalana kadar..bir de baktım ki tee çinden çantam gelmiş.O kadar mutlu oldum ki benim için tam bir yeni yıl hediyesi oldu.Montum da geleydi iyiydi ama neyse artık.
    Aliexpressi kesinlikle tavsiye ederim   güvenilir bir site,herhangi bir durumda hemen irtibata geçiyorlar.Diğer siteleride deneyip sizlerle paylaşacağım.Herkese mutlu günler.
sipariş ettiğim çanta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder