11 Ocak 2015 Pazar

Kitap önerisi

  Selamlar..
  Bu hafta benim için yoğun bir haftaydı.Doğum iznim bitti ve malesef işe başladım.Tüm çalışan anneler biliyordur neler hissettiğimi.Biraz zorlanıcaz ama alışmak zorundayız ne yazıkki.Şanslıyım aslında babaannemiz bakıyor çok şükür ama hep yanında olmak istiyor insan yavrusunun.
  Bu yüzdendir ki pek ilgilenemedim blogla.Gerçi zaten yeniyim bu işlerde.Neyse anne adayları için bir kaç önerim olacak bugün naçizhane.Konu elbette ki kitap.Bu yaşıma kadar bir çok kitap okudum iyi kötü.Beni tanıyanlar bilir kitaba ne kadar değer verdiğimi.Kirlenmiş,kıvrıştırılmış kitaplar olmaz bende, ilk günkü gibi tertemizdir benim kitaplarım, her isteyen alamaz benden kitap, değerini bileceklere veririm sadece.Belki bencillik dersiniz buna ya da opsesiflik neyse ne ben böyleyim işte:) 
  En büyük arzum evladıma kocaman bir kütüphane bırakabilmek.Kitap en büyük zenginliktir diye düşünüyorum.İnsan okuyarak geliştirir kendini, ahlakını,dinini,zekasını,vicdanını,merhametini ve tabiki de hayallerini.
  Annelik öyle kitaplardan öğrenilecek bir şey değil elbette.Kadın en derininde hissediyor anneliği, kitap sadece daha iyi bir birey yetiştirmek için yol gösterici bizlere.Kötülerin çoğaldığı bu dünyada iyi,ahlaklı,hayırlı evlat yetiştirmek annenin en önemli görevi.
  Benim aldığım kitaplar;
  • Haluk Yavuzer- Çocuğunuzun ilk altı yılı
  • Haluk Yavuzer- Ana,baba ve çocuk
  • Haluk Yavuzer-Çocuk eğitimi
  • Doğan Cüceloğlu- İçimizdeki çocuk
  • Haluk Yavuzer- Çocuğu tanımak ve anşamak
  • Bengi Semerci-Birlikte büyütelim
  Hepside çok faydalı, çocuklarımız gelişimi için okunması gereken kitaplar.Sizlerinde okuduğunuz, önerdiğiniz kitaplar varsa lütfen yazın.Herkese mutlu haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder